piątek, 25 sierpnia 2017

TAG My Sweet House



Lea

1. Mieszkasz w domu czy bloku?

W bloku.

2. Jak długo w nim mieszkasz?

Od urodzenia, czyli ponad 15 lat.

3. Czemu tu mieszkasz?

Bo moi rodzice tu zamieszkali XD.

4. Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie?

Zdecydowanie mój pokój.

5. Jakiego pomieszczenia w swoim domu nie lubisz?

Chyba nie ma takiego.

6. Jakie rzeczy irytują Cię w twoim domu?

To, że chciałabym mieć tylko białe meble, a moi rodzice nie.

7. Co chciałabyś zmienić w swoim domu?

Niektóry meble.

8. Czy lubisz swój dom?

Tak.

9. Czy będziesz potrafiła się z nim rozstać?

Myślę, że tak, ale jakiś sentyment zostanie.

10. W skali od 1 do 10 oceń dwój dom.

Coś około 8/10


Inez

1. Mieszkasz w domu czy bloku?

W bloku.

2. Jak długo w nim mieszkasz?

Od urodzenia.

3. Czemu tu mieszkasz?

Bo nie mam wyboru XD

4. Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie?

Kuchnia lub moje łóżko.

5. Jakiego pomieszczenia w swoim domu nie lubisz?

W sumie nie lubię mojego pokoju. Dzielę go z bratem.

6. Jakie rzeczy irytują Cię w twoim domu?

To, że mam pokój z bratem.

7. Co chciałabyś zmienić w swoim domu?

Najlepiej wszystko.

8. Czy lubisz swój dom?

Nie szczególnie.

9. Czy będziesz potrafiła się z nim rozstać?

Raczej tak.

10. W skali od 1 do 10 oceń dwój dom.

Wydaje mi się, że mocne 6/10.

Brak komentarzy: