niedziela, 3 września 2017

10 seriali z naszego dzieciństwa cz.1 !

Seriale i bajki to nieodłączna część naszego dzieciństwa. Z wielu z nich czerpaliśmy morały, niektórych inspirację do zabaw. Dzisiaj chcemy przedstawić wam te które najbardziej utkwiły nam w pamięci. Zapraszamy do czytania ;) 

1. Małe zoo Lucy

 Leciało na MiniMini, później także ukazało się jako wieczorynka.


2. Dobranocny ogród



Niech rzuci kamieniem ten, kto nie znał Maki Paki ;) . Bajka emitowana była na CBeebies.

3. Pokemon

Anime znane chyba każdemu. Była na Polsacie, gdy nas jeszcze nie było na świecie. Potem na ukochanym Jetixie i Disneyu XD.


4. Teletubisie

Ukazywały się na CBeebies. Czy tylko mi najbardziej w pamięć zapadło to Słońce? :D najbardziej lubiłam tego filetowego

5. Budzik
Kiedyś czekałam na to z niecierpliwością, teraz te koty wydają mi się być trochę creepy :P. Leciało na TVP1.


6. Tabaluga


Chyba każdy pamięta tego zielonego smoka. Emitowane na TVP1 i MiniMini.

7. Przygody Baltazara Gąbki

Szczerze mówiąc, niewiele pamiętam, ale mama mówi że kochałam tę bajkę. Wydaje mi się, że oglądałam ją na TVP1.

8. Małgosia i buciki


Zawsze z niecierpliwością czekałam na tę bajkę. Urzekały mnie te jej buty. Miłość do butów już od najmłodszych lat :D . Emitowane na TVP1 i MiniMini.

9. Miś Fantazy
Zapamiętałam ją jako bardzo specyficzną, ale piękną bajkę. Chyba była moją najulubieńszą lub mało do tego jej brakowało. Była na TVP1.
10. Tom i Jerry

Oglądałam zawsze z całą rodziną. Wtedy jeszcze wydawało się by śmieszne. My oglądaliśmy na TVP1 lub TV Puls.





Brak komentarzy: