piątek, 4 sierpnia 2017

Haul zakupowy


 Pierwszego dnia sierpnia udałyśmy się do kilku galerii handlowych w Szczecinie. Oto lista rzeczy które kupiłyśmy, wraz z cenami, opisami i zdjęciami.


Lea
Zacznę od sklepu - Flyingtiger - , w którym kupiłam dwie rzeczy :


  • formy do lodów - bardzo chciałam robić domowe lody, a nie miałam pomysłu w czy je umieścić. Na szczęście znalazłam śliczne foremki. Koszt to jedynie 10 zł, a foremek w opakowaniu jest 6. 
  • lustro dwustronne - jest to prezent, który wybrała sobie Inez z okazji jej nadchodzących urodzin. Jedna część znacznie przybliża twarz, co bardzo ułatwia malowanie się. Koszt to 15zł. 


Następnie odwiedziłyśmy Golden Rose, gdzie udało mi się dostać :


  • pomadkę Longstay, Liquid Matte Lipstick nr 11 - zdążyłam ją już wypróbować. Ma świetny aplikator, który rozprowadza pomadkę. Jest delikatna, idealna np. do szkoły. Zdziwiło mnie jedynie to, że jest błyszcząca. Na początku myślałam, że będzie mi to przeszkadzać, ale wręcz przeciwnie. Nadaje outfitowi uroczy błysk. Dałam za nią 19.90zł 


Kolejny sklep to H&M :








  • krótkie spodenki - są na gumkę, co pozwala dopasować szerokość,  jest to wielki plus. Kupiłam  białe, ale można było znaleźć je również w innych kolorach. Normalnie kosztują 59.90, ale na wyprzedaży kupiłam je za 30zł. 

    • kombinezon - jest na prawdę wygodny, nie przylega do ciała. Można dostać go również w innych odcieniach. Minusem jest to, że odkrywa on ramiączka od stanika. Dość szybko się gniecie. Kosztuje 79.90, a na wyprzedaży 30zł. 
    • kolczyki kółka - jest to kolejny prezent dla Inez, więc nie mogę wam za dużo opowiedzieć. Są trzy pary, od najmniejszych po największe. Koloru czarnego, ale można było dostać jeszcze złote . Koszt to 22.90zł. 


    New Yorker :


    • czarna torba - jest dość duża, więc zamierzam brać ją czasem do szkoły. Ma złote elementy. W środku są jeszcze 2 malutkie kieszonki ( np. na klucze lub dokumenty)


    La Luxe Paris :
    • lakier do paznokci City Look - kolor czerwony, dokładniej nr 32. Opakowanie jest małe, ma 5ml. 
    Ostatnim sklepem, w którym robiłam zakupy był Cropp :


    • spodnie - są to zwykłe jeansy, wyjątkowe są nadruki kwiatów po bokach. Wyglądają na prawdę uroczo. Są to spodnie typu mom jeans.Cena to 139.99, a ja po przecenie kupiłam je za 49.99, uważam, że to duża zniżka.


    • piórnik - jest przeźroczysty, a pomiędzy ściankami przesypują się małe gwiazdki, ślicznie to wygląda. 



    Inez
    Ja odwiedziłam sklep CROPP ,w którym zakupiłam:
    • Granatową bluzkę na krótki rękaw. Ma ona napis na piersi po lewej stronie "Addict". Jest wykonana z 100% bawełny. Kupiłam ją w regularnej cenie, czyli za 20 zł. bez grosza .
    http://www.cropp.com/pl/pl/dziewczyna/kolekcja/bluzki/SA961-59X/ladies-blouse

    • Piórnik.  Jest dość mały, prześwitujący. Odbija mocno światło. Mieni się kolorami. Kosztował 24.99 zł. Bardzo mi się podoba. Urzekają mnie wszystkie świecące i błyszczące rzeczy .
    http://www.cropp.com/pl/pl/SH901-48X/pencil-case


    Na stanowisku Golden Rose kupiłam:
    • pomadkę "Longstay. Liquid Matte Lipstick", nr 22. Ma całkiem ładny kolor, na ustach jest jasno brązowy, nie wchodzi w inne tony. Jest w 100% matowa. Pachnie pięknie, wanilią. 
    http://goldenrose.pl/produkty/usta/pomadki/longstay-liquid-matte-lipstick---matowa-pomadka-do-ust-w-plynie---golden-rose.html












      





    Brak komentarzy: