wtorek, 22 sierpnia 2017

Back to school 2017! 3. klasa gimnazjum

W tym roku, 4 września, obie zaczynamy 3 klasę gimnazjum.

Inez
W tym roku szkolnym będę miała ten sam plecak, co w ubiegłym. Bardzo go lubię, jest czarny, zwykły, z małym logo Nike na dole. Ma trzy kieszenie i przegródki na picie. Kupiłam go w sklepie stacjonarnym Martes Sport w CH Molo, w Szczecinie. Kosztował około 100 zł. W ogólnie mi się nie zniszczył, być może dlatego, że wyjątkowo dbam o plecaki. Polecam serdecznie.

zeszyty:















przybory szkolne:

















Lea
W tym roku zdecydowałam się na ten sam plecak co w zeszłym roku, dokładniej " NIKE BA4863-021 Classic North". Zakupiłam go Martes Sport w CH Molo, w Szczecinie. Jest świetnie wykonany i jestem pewna, że wytrzyma kolejny rok. Kosztował około 100zł.


  •  zeszyty:  










  • przybory szkole







Takie rzeczy jak bloki, pastele, farby bądź przybory do matematyki mam jeszcze w dobrym stanie, więc postanowiłam nie kupować nowych.



Brak komentarzy: