wtorek, 25 lipca 2017

Fakty

Inez


  • Urodziłam się 3. września o godzinie 00.10.
  • Jestem zodiakalną panną.
  • Mam 177 cm. wzrostu.
  • Mam niebieskie oczy.
  • Jestem blondynką. 
  • Nie mam zwierząt, choć chciałabym.
  • Nienawidzę sportu.
  • Jednym z moich marzeń jest wyprowadzka z dala od rodziny i ojczyzny.
  • Słucham głównie popu lub indie-rocka. 
  • Moją ulubioną piosenką jest Dust&Gold, Arrows to Athens.
  • Mój najukochańszy serial to Gra o Tron.
  • Mój ulubiony film to "Uprowadzona".
  • Moja ulubiona książka to "Szukając Alaski".
  • Z owoców najbardziej lubię truskawki i maliny.
  • Z warzyw najbardziej lubię sałatę.
  • Chodzę do klasy informatycznej wraz z Leą.
  • Nie ruszę się z domu bez... nałożenia maskary.
  • W przyszłości chcę mieć tatuaże i piercing.
  • Najważniejszymi rzeczami w życiu są dla mnie pieniądze i rodzina.
  • Gdy poznaję nowe osoby, zwracam uwagę na... buty.
  • Jestem marzycielką.
  • Jestem ambiwertykiem.
  • Nie mam na nic alergii.
  • Wolę pepsi niż colę.
  • Boję się prawie wszystkiego. 
  • Jestem choleryczką.
  • Mam rozmiar buta 39.5.
  • Moje ulubione imię męskie to Filip. 
  • Nienawidzę dentysty.

Lea

  • Moja data urodzenia to 21 lutego.
  • Jestem zodiakalną rybom. 
  • Mierzę 168,5 cm.
  • Mam brązowe oczy. 
  • Mam ombre.
  • Nie mam zwierząt. 
  • Nie przepadam za sportem, aczkolwiek lubię siatkówkę. 
  • W przyszłości chciałabym mieszkać w Norwegii.
  • Słucham wszystkich gatunków muzyki, z wyjątkiem regge i disco polo. 
  • Moją ulubioną jest - Troye Sivan, Heaven. 
  • Mój ulubiony serial to Sherlock.
  • Mój ulubiony film to 
  • Moja ulubiona ksiązka to "Kim jesteś Sky?"
  • Najbardziej lubię borówki i ananasy.
  • Moim ulubionym warzywem jest marchewka.
  • Nie ruszę się z domu bez... pudru.
  • W przyszłości chcę mieć tatuaże i piercing.
  • Najważniejsza dla mnie jest sprawiedliwość.
  • Gdy poznaję nowe osoby, zwracam uwagę na... włosy. 
  • Jestem realistką. 
  • Jestem introwertykiem. 
  • Mam alergie prawie na wszystko. 
  • Mam arachnofobię, lęk wysokości, lęk przed ciemnością. 
  • Jestem melancholiczką. 
  • Mam rozmiar buta 39,5.
  • Moje ulubione męskie imię to Amadeusz. 
  • Moje ulubione damskie imię to Martyna. 
  • Nienawidzę nietolerancji. 
Obie
  • Nienawidzimy naszej klasy.
  • Mieszkamy na przeciwko siebie.
  • Kochamy Starbucksa.
  • Nienawidzimy chemii.
  • Nienawidzimy palanta.


Brak komentarzy: